Volkswagen Golf MK6 TSI

Volkswagen Golf MK6 TSI ciąg dalszy modyfikacji.

 

2016:

 

golf2goferekgolff

 

Poniżej przedstawiamy wygląd naszego demo car – u w 2015 roku po przeprowadzonych modyfikacjach 

Zestawienie modyfikacji prezentujemy pod zdjęciami.

pilatirov golf

Przeprowadzone zmiany na 2015:

– Skórzane, półkubełkowe fotele S-Line z Audi A3 8P (bez wytłoczenia pod zagłówkiem)

– Felgi Butzi M – Spitze w rozmiarach 19″ 8,5j/9,5j ( Link do felg: http://sklep.oemtuning.pl/pl/p/Butzi-M-SPITZE/19094 )

Nankang NS-2 215/35/19 oraz 225/35/19

– Zawieszenie Gwintowane AP Gewindefahrwerke

– Przednie sprężyny ISC Suspension o długości 11,5cm

– Kąty z tyłu 4,5 stopnia

– Korekta lakieru wraz z nałożeniem powłoki Cquartz

Zdjęcia niektórych modyfikacji:

Volkswagen Golf MK6 TSI (2012)

Aktualnie trwa budowa nowego samochodu demo naszej firmy. Po sprzedaży Volkswagena Golfa MK4 Variant, którego posiadaliśmy ponad 4 lata, w nasze ręce trafił fabrycznie nowy (2012) Volkswagen Golf MK6 – 5-drzwiowy w kolorze czarnym. Jesteśmy na etapie kompletowania wielu części, aby już wkrótce złożyć wszystkie elementy układanki w jedną całość. Plan jest prosty – typowy OEM+. Stylizacja na wersję GTI.

Samochód po zakupie:

Zrealizowane zmiany:

  • sportowy wkład filtra powietrza K&N
  • blow off – zestaw wraz z orurowaniem od FORGE Motorsport z UK
  • usunięte wszystkie oznaczenia fabryczne z tylnej klapy
  • przednie emblematy oraz logo tylne w kolorze czarnym dzięki użyciu produktów PlastiDip czarny mat i PlastiDip Glossifier
  • lampy przednie DEPO DRL (wzór oryginalnego bixenonu)
  • lampy tylne wymienione na oświetlenie LED z wersji VW Golf VI GTI Edition 35/R20
  • unikatowa stacja multimedialna GMS oparta na systemie Android
  • kamera cofania zintegrowana ze stacją multimedialną
  • kompletny front z wersji GTI (zderzak, grill, kratki, halogeny)
  • hokej przedniego zderzaka z wersji VW Golf VI GTI Edition 35 (dopasowany do zwykłego zderzaka GTI
  • obniżone zawieszenie za pomocą sprężyn Eibach Pro-Kit -35 mm
  • kierunkowskazy LED w lusterkach przyciemnione czarną folią
  • kompletny tylny zderzak z wersji GTI/GTD
  • kompletne fotele kubełkowe z wersji GTI
  • kierownica ścięta od dołu z wersji GTI
  • podstopnica oraz pedały aluminiowe z wersji GTI/GTD
  • tylny dyfuzor pomalowany w kolor nadwozia (czarny połysk)
  • prototypowy wydech wykonany firmę Ulter Sport (z końcówkami w czarnym chromie o średnicy 90 mm)
  • delikatnie przyciemnione tylne szyby na wzór GTI/GTD
  • kompletna korekta lakieru i zabezpieczenie go powłoką ceramiczną 4nano PRO Sapphire
  • kompletne progi z wersji GTI
  • alufelgi 18″ DEAN Wheels – repliki z GTI MK5/MK6 – 8J ET35 w kolorze czarny mat
  • opony letnie Nankang AS1 215/40/18

Wygląd pojazdu w 2013r.:

(fot. Sebastian Kamisiński) – 16.04.2013
(fot. Sebastian Kamisiński) – 16.04.2013

 

Montaż stacji multimedialnej GMS Android:

Nowy projekt powstaje we współpracy sponsorskiej:

Pierwszy w Polsce prototypowy tłumik końcowy od Ulter Sport Exhaust:

Repliki najbardziej znanych modeli alufelg tylko u nas

O wyśmienitą kondycję powłoki lakierniczej dbają profesjonaliści – studio kosmetyki samochodowej Danon Car Detailing z Krakowa oraz sklep Crystaldetail.pl:

Na codzień korzystamy z kosmetyków Meguiar’s:

Sponsor: Meguiar's Polska

Powłoka lakiernicza została zabezpieczona produktem 4nano Lack Protect 3D:

Patronat medialny:

Pomiar faktycznej mocy pojazdu po modyfikacjach mechanicznych (bez chip-tuningu):

  • dane fabryczne: 1,2 TSI 105 KM / 175 Nm
  • dane zmierzone: 1,2 TSI 118 KM / 191 Nm

Nasz projekt w mediach

  • Cykl manuali przygotowanych OEM+ Tuning Center dla magazynu volXzone.com

Dodaj komentarz